1. Garantijos trukmė

Visiems Neris ir Nemunas laikrodžiams suteikiama 10 (dešimties) metų gamintojo garantija nuo pirkimo datos.

2. Papildoma vienkartinė privilegija

Be įprastos 10 m. garantijos, kiekvienam laikrodžiui suteikiame vienkartinę privilegiją – net ir atsitiktinio (netyčinio) sugadinimo atveju – nemokamai pakeisti:

Laikrodžio korpusą (įskaitant stiklą ir mechanizmą), jei jis dužta, įskyla ar kitaip negrįžtamai sugadinamas.*

Apyrankę (tiek metalinę, tiek odinę), jei ji suplyšta, nutrūksta ar tampa nebetinkama dėvėti.*

Ši privilegija taikoma atskirai korpusui ir apyrankei, nepriklausomai nuo to, ar pažeidimas atsirado atsitiktinai. Kiekvienam jų per visą 10 metų laikotarpį suteikiamas vienas nemokamas keitimas.

3. Kas laikoma garantiniu atveju

Garantija taikoma tik tokiais atvejais, kai defektas atsiranda dėl medžiagų arba gamybos klaidų ir laikrodis iki problemos atsiradimo buvo naudojamas tinkamai pagal paskirtį bei atitinkamai prižiūrėtas.

Netikslus ėjimas dėl vidinio mechanizmo gamyklinio broko (ne dėl smūgių, purvo ar drėgmės).

Netikslus laikrodžio veikimas dėl vidinio mechanizmo gamyklinio broko (ne dėl smūgių, purvo ar drėgmės).

Karūnėlės, mygtukų ar užsegimo mechanizmo gedimas, jeigu dalys nebuvo pažeistos išorinio poveikio.

Silpni ar brokuoti sujungimai (siūlės, grandinėlės, varžtai), kurie nutrūksta nepaisant įprasto dėvėjimo ir tinkamos priežiūros.

4. Kas nėra laikoma garantiniu atveju

Natūralus nusidėvėjimas (smulkūs įbrėžimai, audinio ar odos patamsėjimas, metalo blizgesio sumažėjimas ir pan.);

Spalvos pakeitimai / nusitrynimas dėl prakaito, kosmetikos ar cheminių medžiagų poveikio;

Baterijos išsikrovimas, jeigu baterija veikia ilgiau nei 24 mėnesius nuo pirkimo momento;

Netinkamas naudojimas (smūgiai, tyčiniai/netyčiniai veiksmai, kontaktas su chemikalais ar skysčiais, kuriems laikrodis nėra atsparus);

Savavališkas ardymas ar modifikacijos, išskyrus baterijos keitimą pas laikrodininką.

5. Garantinio aptarnavimo tvarka

Visi garantiniai klausimai sprendžiami tik el. paštu: info@nerisirnemunas.lt. Laiške nurodykite pirkimo datą, vietą ir trumpą defekto aprašymą bei pridėkite aiškias nuotraukas.

Gavę užklausą dėl garantinio aptarnavimo, per 2 darbo dienas pateiksime tolimesnę informaciją, kuri gali būti apie: nemokamą remontą, keitimą, arba, jei garantija negalioja, apmokamą taisymą.

Garantinio aptarnavimo laikas paprastai užtrunka iki 14 dienų nuo laikrodžio gavimo dienos.

Mūsų fizinės partnerių parduotuvės laikrodžius tik parduoda – jos neatlieka garantinio aptarnavimo. Visi apžiūros ir taisymo darbai atliekami tik atsiuntus prekę pas mus.

    PO DAUGYBĖS BANDYMŲ...

    DIZAINAS, ATSPINDINTIS VIZIJĄ

    Visi geri dalykai reikalauja laiko, todėl savo kūrinius tobuliname tol, kol pilnai išpildome savo turimą viziją. Kiekvienas „Neris ir Nemunas” kūrinys išleidžiamas tik tada, kai visiškai atitinka visus nustatytus griežtus kokybės standartus, rūpestingai prižiūrint aukštos kvalifikacijos laikrodžių gamybos specialistų.

    VIZIJA, ĮKVĖPTA

    TIKRŲ VERTYBIŲ

    Ten, kur dvi pusės susitinka ir kartu teka, ta pačia kryptim, tolyn... Mūsų vizija yra įkvėpta tikros meilės istorijos. Norime, kad autentiški kūriniai perteiktų ypatingą pojūtį bei sukurtų sentimentalią prasmę. Kurdami vadovaujamės tvirtomis vertybėmis bei didžiavimusi tuo, ką turime šalia...

    10 METŲ GARANTIJA

    „Neris ir Nemunas” laikrodžius kuria žmonės, aistringi laikrodžių gamybai. Kiekvienas laikrodis yra pagamintas pagal griežtus kokybės standartus.

    Didžiuojamės galėdami pasiūlyti net 10 metų garantiją visiems „Neris ir Nemunas” parduodamiems laikrodžiams. Esame užtikrinti produktų kokybe ir pasirengę suteikti jiems vieną geriausių garantijų Lietuvoje.